Skip to main content

Saaren taika käy Tukesin ja KKV:n kanssa läpi markkinointiväittämänsä

Saaren taian ulkomainoksia vaihdettiin Perniössä maanantaina. Näiden kylttien vaihtamisesta on sovittu jo toukokuun puolivälissä. Maassa odottava kyltti on uusi, matkalla seinälle.

Perniössä toimiva kosmetiikkayritys Saaren taika kertoo uudistavansa sekä markkinointiaan että brändejään.
Toimitusjohtaja Veera Amnelin-Kylämäki kertoo, että yritys käy läpi Tukesin ja Kilpailu- ja kuluttajaviraston kanssa ssekä markkinointiväittämiään että sitä, millaista markkinointia se voi jatkossa tehdä.

Yritys päätyi valtakunnallisen huomion kohteeksi, kun Karkkipäivä – blogia pitävä Sanni Jama nosti esiin paitsi yrityksen tuotteiden alkuperämaan, myös huomioita tuotteiden ainesosista.
Jama selvitti, että yrityksen tuotteista on kotimaisia vain osa ja niissä on myös muita kuin luonnonmukaisia osia. Yritys on kuitenkin markkinoinut itseään vahvasti paikallisena ja kotimaisena.

Saaren taika muutti pian Jaman julkaisun ja lehtijutun jälkeen niin verkkosivujensa kuin sosiaalisen mediankin sisältöjään.
Veera Amnelin-Kylämäki kertoo, että yritys uudistaa nyt verkkosivujensa sisältöä ja sitä, miten tuotetiedot on esitetty.
–Otamme käydyn keskustelun vakavasti ja kehitämme toimintaamme sen pohjalta.

Saaren taika valmistaa Perniössä kahden tuoteperheensä tuotteita kuten esimeriksi palasaippoita ja -shampoita. Toimitusjohtaja kertoo, että näiden tuotteiden tuotanto jatkuu täydellä volyymilla Perniössä, samoin varasto ja tilausten käsittely.

Kysymykseen mahdollisista yt-neuvotteluista hän ei viestissään vastaa.

Yritys uusi Perniön kirkonkylässä sijaitsevat ulkomainoksensa tällä viikolla. Veera Amnelin-Kylämäki toteaa, että viime viikolla alkanut keskustelu ei liity kyltteihin. Hänen mukaansa niiden tilaus on tehty jo toukokuun 15. päivänä ja vaihtopäiväksi oli sovittu tämän viikon maanantai.

 

Jaa artikkeli: