Skip to main content

Omaa osaamista täytyy osata markkinoida

Theresa Heinonen ja Kaur Kopli kirjoittivat paperille, mitkä ovat heidän vahvuutensa työmarkkinoilla.

Alkuvuoden aikana olemme seuranneet Perniönseudun Lehdessä Kaur Koplin ja Theresa Heinosen työnhakuun liittyviä vaiheita. Tällä hetkellä kaksikolle kuuluu hyvää ja molempien suunnitelmat kesän suhteen alkavat olla hyvällä mallilla.

Yrittäjäksi ryhtynyt Kaur Kopli on saanut ammatillisen uransa ensimmäiset palikat paikoilleen.

Nettisivuille on kerätty kaikki oleellinen tieto yrityksestä, mainokset on tehty valmiiksi, vielä tarvitsee selvittää, missä mainokset kannattaa painaa. Asiakkaiden kohderyhmä on mietitty valmiiksi ja yritykselle on keksitty sopiva nimi.

–Kotipihamestari jää mieleen ja kertoo asiakkaalle heti, mitä minä teen, Kopli kertoo.

Kopli kertoo miettineensä palveluiden hinnoittelua yhdessä vanhempiensa kanssa. Oman työn hinnoittelu ei nuoren yrittäjän mielestä ole helppoa.

–Täytyy miettiä tarkkaan, että hinnoittelu osuu kohdilleen. Jos laittaa liian halvat hinnat, asiakkaalle tulee mielikuva, että palvelu on huonoa. Jos taas hinnoittelee palvelut liian korkealle, asiakkaat katoavat, Kopli pohtii.

 

Lisää nuorten kuulumia tämän viikon lehdessä!

Jaa artikkeli: