Skip to main content

Teijon matkailuyritykset aikovat houkutella kävijöitä Hämeestä asti

– Turun seudulla meidän pitää näkyä entistä enemmän, linjaa Meri-Teijo Skin toimitusjohtaja Tapani Kakko.

Ajatuksessa tiivistyy jotain Teijon alueen matkailuyhdistyksen tulevaisuuden näkymistä.
Yrittäjät haluavat kehittää jatkossa lähimatkailua, mikä tarkoittaa näkymistä noin 150 km säteellä.  
Tämä tarkoittaa sitä, että esimerkiksi Hämeenlinnan seudulta yritetään herättää kiinnostusta.
– Kolmen tunnin ajomatkan takaa voidaan vielä lähteä liikkeelle, Kakko uskoo.
Yksi syy on raadollinen: salolaiset asiakkaat, niin yksittäiset kuin ryhmätkin, ovat vähentyneet.
–  Koululaisvarauksiakin on jäänyt Salosta pois.
Täky on Kakon mielestä alue kokonaisuutena.
– Täällä on mahdollisuudet niin monenlaiseen ulkona tapahtuvaan aktiviteettiin.
Kulttuuria ja mahdollisuuksia on toki muuallakin, mutta Teijolla kaikki on lähes kivenheiton matkan päässä.

Lue koko juttu painetusta lehdestä

Jaa artikkeli: